کارتون یوگی و دوستان

یوگی و دوستان

کارتون یوگی و دوستان

یوگی و دوستان

«فوکر‌های کوچک» آخر هفته سینماهای آمریکای شمالی را تصاحب کرد


 
فیلم «فوکر‌های کوچک» محصول یونیورسال پیکچرز در اکران آخر هفته‌ آمریکای شمالی با ‌34 میلیون دلار در 3536 سالن سینمایی توانست بالاتر از فیلم «شهامت» با 25.6 میلیون دلار جدید‌ترین فیلم پارامونت قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایران (ایسنا)، فیلم «ترون: حماسه» با 20 میلیون دلار و بخش جدید فیلم «نارنیا» با 10.8 میلیون دلار فروش رتبه‌های سوم و چهارم گیشه را به خود اختصاص داده‌اند.
«فوکر‌های کوچک» هم اکنون در 3536 سالن سینمایی در ایالات متحده و کانادا در معرض تماشای مخاطبان قرار گرفته است و این فیلم ادامه‌ا‌ی بر دو قسمت از کمدی‌های پرفروش‌ «ملاقات با فوکر‌ها» و «خانواده فوکرها» است.
«فوکرهای کوچک» با بازی «بن استیلر»، «رابرت دنیرو»،«باربارا استریسند» و «داستین هافمن» ساخته شده است.
فیلم‌نامه این بخش توسط «جان هامبورگ» براساس خلاصه طرحی از «لاری استوکی» به نگارش درمی‌آید.
بخش سوم این مجموعه با عنوان فوکرهای کوچک به زندگی و ماجراهای خانواده فوکرها و بچه‌های استیلر و همسرش «تری پولو» می‌پردازد.
بنا بر اعلام کامینگ سون، جوئل و ایتن کوئن فیلم وسترن «شهامت» را بازسازی کرده‌اند.
 فیلم جدید برادران کوئن درباره دختری 14 ساله است که به همراه یک کلانتر مسن آمریکایی و یک رنجر جوان می‌کوشد در منطقه کنترل سرخپوست‌ها قاتلان پدر خود را پیدا کند.
این فیلم داستان را از منظر دختر جوانی به تصویر می‌کشد. فیلمنامه «شهامت» را خود آنها نوشته‌اند و این اولین فیلم تاریخی آنهاست.
«جاش برولین» نیز که در فیلم «کشوری برای پیرمردان نیست» با برادران کوئن همکاری داشت، در این فیلم بازی کرده است. وی نقش جنایتکاری را بازی می‌کند که پدر دختر 14 ساله را می‌کشد.
فیلم «ترون» توسط «جوزف کازینسکی» کارگردانی شده است و طبق برنامه‌ریزی‌ها در سه قالب نمایشی، دو بعدی و سه بعدی و همچنین آیمکس نمایش خود را آغاز کرده است.
نسخه اخیر «نارنیا» با عنوان فرعی «سفر کشتی سپیده پیما» توسط «مارک جانسون» تهیه شده است.
بازیگران اصلی بخش سوم نارنیا همان بازیگران دو قسمت قبلی «جرجی هتلی»، «اسکندر کینز» و «بن بارنز» هستند.
خط اصلی قصه قسمت سوم فیلم درباره «ادموند لوسی» و پسر عموی آنها «اوستاس» است که دوباره خودشان را در درون دنیای کهن نارنیا پیدا می‌کنند.
در قسمت جدید نارنیا آنها سوار بر یک کشتی راهی سفری هیجان‌انگیز می‌شوند، این سفر آنها را به دورترین و آخرین نقطه کره زمین می‌رساند.
در طول سفر، ‌شخصیت‌های اصلی قصه با سپاه شاهزاده کاسپین همراه می‌شوند و با پیوستن گروه تازه‌ای از سلحشوران به آنان، نبرد با نیروی دشمن آغاز می‌شود.
این فیلم توسط کمپانی «فوکس قرن بیستم» با همکاری شرکت فیلمسازی «والدن مدیا» به تهیه و تولید رسیده است.
«مایکل آپتر» کارگردانی بخش سوم نارنیا را برعهده داشته است.
فیلم یوگی خرسه نیز با 8.8 میلیون دلار رتبه پنجم و «مشت زن» با 8.5 میای.ن دلار رتبه های پنجم و ششم را به خود اختصار داده اند.
یوگی خرسه توسط «اریک برویگ» کارگردانی شده است.
«فریس» در این فیلم در نقش یک محقق علوم طبیعی ظاهر می‌شود که در پی یافتن گونه‌ای نایاب از خرس‌ها است.
آیکروید صداپیشگی صدای یوگی را پذیرفته است و «جاستین تیمبرلک» در قالب «بوبو» همکار «یوگی خرسه» به ایفای نقش می‌پردازد.
تولید پروژه سینمایی «یوگی خرسه» با نگاهی به کارتون معروف «یوگی و دوستان» از سال گذشته میلادی در«نیوزلند» آغاز شده بود.
«بوکسور» به موضوع زندگی بوکسور صاحب نام ایرلندی الاصل مقیم آمریکا می‌پردازد. او در راه کسب عنوان قهرمانی در دسته سبک وزن روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد.
پروژه «بوکسور» را ابتدا قرار بود دارن آرونوفسکی با بازی والبرگ و مت دیمن بسازد که هر دو متولد بوستن هستند، اما بعد از مدتی حضور دیمن در این پروژه منتفی و براد پیت جایگزین او شد.
دیوید ا. راسل کارگردان «بوکسور» و والبرگ پیش از این در دو فیلم «سه پادشاه» و «من هاکابیز را دوست دارم» همکاری کرده‌اند، اما این اولین همکاری او با بیل است.
«بوکسور» توسط شرکت فیلمسازی پارامونت با حضور بازیگرانی چون «امی آدامز» و «ملیسا لئو» آماده نمایش شده است.
فیلم «سفرهای گالیور» با 7.2 میلیون بالاتر از قوی سیاه 6.6 میلیون دلاری ایستاده است.
داستان فیلم «قوی سیاه» درباره بالرینی به نام نینا با بازی «ناتالی پورتمن» است که با مادرش در نیویورک زندگی می‌کند. اورقصنده توانایی است اما «مری او» تصمیم می‌گیرد که رقیب وی با بازی (میلا کانیز) را برای مراسم افتتاحیه انتخاب کند که این تصمیم ماجراهایی را به دنبال خواهد داشت. «وینسنت کسل»، «وینونا رایدر»، «باربارا هرشی»، «ناتالی پورتمن» و «میلا کانیز» ایفاگران نقش‌های اصلی فیلم آرنوفسکی هستند.
فیلم « ژولیده» و « توریست» نیز با 6.5 و 5.7 میلیون دلار بالاتر از« نطق پادشاه» و «چطور تو می دانی » 4.5 و 3.7 میلیون دلاری قرار گرفته اند.
انیمیشن ژولیده توسط «بایرون هاوارد» کارگردانی شده است.
بنابراعلام استودیو فیلمسازی والت دیزنی، انیمیشن « ژولیده» را با همکاری کمپانی «پیکسار» به تهیه و تولید رسانده است.
«ژولیده» یک اثر کمدی موزیکال است و صداپیشگانی چون «مندی مور»، «زاچری لوی»، « براد گارت» و «دونامورفی» در تولید آن مشارکت داشته‌اند.
انیمیشن «ژولیده» حکایت دزدیده شدن یک پرنسس از قصری دورافتاده را حکایت می‌کند.
این فیلم براساس داستان معروفی به همین نام از «برادران گریم» با تغییرات کوچکی ساخته شده است.
یک زوج جوان امروزی، توسط یک جادوگر خشمگین که نمی‌تواند پایان خوش افسانه‌های قدیمی را تحمل کند، تبدیل به «راپونزل» و شاهزاده رویاهایش می‌شوند.
فیلم «توریست» با حضور بازیگرانی چون «جانی‌دپ» و «آنجلینا جولی» به پرده سینماهای جهان رسیده است.
«پل بتانی» و «ریوفیوز سویل» از دیگر بازیگران توریست هستند و فیلمبرداری این درام جاسوسی در شهر ونیز کشور ایتالیا انجام شده است.
«فلوریان هنکل فون دونر سمارک» کارگردانی این تریلر رومانتیک را برعهده داشت.
فیلم‌نامه این اثر توسط «جولیان فلووز» نوشته شده و داستان فیلم، درباره سفر پرماجرای یک توریست آمریکایی است که ازسوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب است و به همین علت در پوشش یک گردشگر از جایی به جای دیگر تغییر موقعیت می‌دهد، تا اینکه پس از آشنایی با یک پلیس زن امکان گریز را از دست می‌دهد.
« نطق پادشاه» و «چطور تو می دانی » با 4.5 و 3.7 رتبه های یازدهم و دوازدهم را در اختیار دارند.
«نطق پادشاه» که یک درام تاریخی است، براساس داستان واقعی درباره‌ پادشاه جورج ششم ساخته شده که تلاش‌های او برای رهبری بریتانیا در آستانه‌ جنگ جهانی دوم را به‌تصویر کشیده است.

بازیگران سرشناسی چون «کالین فرث»، «جفری راش» و «هلنا بونهام» در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.